Annemi siktim hikayesi

Merhabalar önce size kendimden ve annemden bahsetmek istiyorum.Ben 17 yaşında 1.84 boyunda 87 kiloyum annem ise 43 yaşında 1.65 boyunda yaklaşık 60 kilo süper ötesi kalçaları olan seksi bir bayandır.Babam ise 3 sene önce vefat etti.Bize kalan emekli ikramiyesi ile rahat bir yaşam sürüyoruz Bu olay başıma 2 gün önce geldi ve benim ilk cinsel deneyimim oldu.Ama işlerin başlangıcı 2 yıl öncesine dayanıyor.2 yıl önce annemim bilgisayarda kaydedilen msn yazışmalarını buldum ve bunlarda tanımadığım bazı adamlarlaydı.yazışmalardan annemin webcam da striptiz yaptığını anladım ve o günden beri anneme bakışım değişti. Geçen gün ise artık iyice azmıştım ve annemi sikmeyi kafama koymuştum.Bunun için sexshopa gidip bayan azdırıcı aldım.Eve döndüğümde annem tv izliyordu.Ben bilgisayara geçtim.biraz sonra anneme kola içip içmeyeceğini sordum o da istedi.ben de kolasının içine azdırıcı damlayı damlattım. Akşam olduğunda azdırıcı etkisini artık göstereceği için harekete geçtim.Annem yine tv nin başındaydı üstünde de götüne kadar gösteren mavi geceliği vardı ben gidip yanında oturdum.10-15 dakka boyunca tv seyrettik.yavaş yavaş anneme yanaştım ve bacaklarına ellemeye başladım annem başta ses çıkarmadı ama ileri gidince napıyon sen sapıttın mı diye bağırmaya başladı.sonra benimde tepemin tası attı ve ona 2 sene evvel bulduğum msn yazışmalarını gösterip bunların ne olduğunu sordum.hiç sesi çıkmadı.elin adamlarına gösteriyonda ben isteyince mi sapık oluyorum diye bir tokat attım.sonra o da kabullenerek ne istiyorsun diye karşılık verdi.bende striptiz yapacaksın dedim.sonra bilggisayardan bi müzik ayarladım ve koluğa oturdum annem kıvırta kıvırta yanıma ilerlemeye başladı azdırıcı da galiba işe yarıyordu artık onun da istediğini anladım.yavaş yavaş üstündeki herşeyi çıkardı. Artık dayanamayıp onu belinden kavradım ve yatağa götürdüm.sırtüstü yatırdıktan sonra bacaklarını açtım ve amını yalamaya başladım.amını yalarken annemden öüthiş iniltiler gelmeye başladı.o iniltilerle artık dayanamz hale gelmiştim.annemi kaldırdım ve sıra sende dedim.o da pantalonumu indirdi ve benim 15 cm likle oynamaya başladı çok güzel sıvazlıyordu ağzına aldığında ise hayatımda aldığım en büyük zevki yaşadım.İnanamıyordum annem yarrağımı emiyordu müthiş bir histi bu. Sonunda amını keşfe başlıyacaktım. annemi tekrar sırtüstü yatırdım yatağa sikimi amının etrafında gezdiriyordum ama içine sokmuyordum annem bu esnada delirdi.sok lan artık şerefsiz diye bağırıyordu.ben de sinirlendim ve bi anda dibine kadar soktum annem ibr ohladıki ben bile rahatladım o an.yavaş yavaş başladığım gitgelleri hızlandırıyordum.annem aslan oğlum sik ananı artık senin orospunum sik ananı diye inliyordu. DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ
sikiş

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

